31 december, 2013

Den bästa shoppingen!

Jag brukar alltid nätfynda så här efter jul och i år är inget undantag. I förrgår vann jag en auktion på Tradera på en likadan Polarn o Pyret-overall som Amanda har nu (som är den finaste jag vet, som inte längre finns att köpa i butik) i nästa storlek och ikväll har jag klickat hem kläder, vintergrejer och leksaker till barnen och samtliga saker var på finfin rea. Amanda fyller år i januari och Olivia fyller år i februari så de ska få klänningar, håraccessoarer, dockor och lite annat och så har jag fixat nya mössor till denna vinter och till i vår (helt ärligt så har jag ägnat två timmar till att välja mössor som jag gillar, som verkar sköna, som matchar ihop med ytterkläder och som är fina tillsammans då de används samtidigt, haha).

Detta är några av de saker som jag klickade hem tidigare ikväll. Mössorna är av olika tjocklek och fleecetröjan från Nova Star ska Amanda få först till nästa jul (hon har redan en ny lila i rätt storlek - men dessa supermysiga fleecetröjor är stora favoriter i vår familj så jag passade på att handla i förväg). Klänningen med hjärtan (plus en randig som inte är med på bild) är till Amanda och den med katter samt racerbilar är till Olivia. Kvällens nätshopping gjordes från Kompani Knut, Lekmer, LillaW, JNY och Babyshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar