08 december, 2013

Den charmigaste tomten jag vet

Att blogga med fina bilder på vintern när det är mörkt i princip hela dygnet är inte så lätt, i alla fall inte om man jobbar heltid och alltid är på jobbet under dagens ljusa timmar. Så idag har jag passat på att fota massa bilder som jag ska visa er inom kort! Jag har fotat julgranen, lite julpynt, bilder på vår tvättstuga som ju är färdig sedan ett tag (ni ska få se hur den såg ut när vi köpte huset och hur den ser ut nu, så jag ska leta reda på alla gamla bilder!) och så lite annat smått och gott. Medan jag redigerar bilderna så får ni se vad Amanda har på en av hyllorna i sitt rum, min favoritjultavla. :)

Den här tavlan, som föreställer en tomte, gjorde Amanda på förskolan för två år sedan. Haha, så underbar! Jag ramade in den och självklart ska den få komma fram varje år. :) Hyacinten som blir rosa har Amanda valt själv och apelsinen har hon pyntat med nejlikor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar