17 december, 2013

Adventsvänner

Veckorna flyger fram och adventsdagarna likaså. Vi har haft trevligt besök de senaste två helgerna och det känns mysigt att fira in julen ordentligt. Även fast jag inte har någon stressig känsla inför jul så har jag ändå känslan av att jag inte hinner med. 

Nu är sista riktiga arbetsveckan här och jag har två domstolsförhandlingar på annan ort än Umeå den här veckan, så det är lite körigt att hinna med allt inför julledigheten. Jag jobbar även på måndag men är sedan ledig i princip hela tiden fram till 7/1-2014. Julen var verkligen snäll för oss som jobbar vanliga kontorstimmar i år, med helgdagar på rätt ställen. ;) Har ni möjlighet att vara lediga? Jag känner mig väl värd en långledighet efter hårt arbete i höst och det ska bli så mysigt! 

Vi hade trevligt besök av Veronica, Stefan och Jennilie på andra advent

På tredje advent hade vi trevligt besök av Angelica, Johan, Clara, Anette, Jens, Hugo och Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar