05 november, 2013

Träningsinspiration!

Jag försöker peppa mig själv genom att kolla igenom mina gamla blogginlägg om träning och jag måste erkänna att jag blir inspirerad av mig själv, haha. Löpturen idag var välbehövlig för att komma igång ordentligt (springer man i regnet så är man igång!) och jag känner mig inspirerad att träna och äta bättre än tidigare. Heja mig och heja er som också tagit er i kragen!

Några bilder från mitt deltagande i Fitnessfighten i mars 2013 som peppar mig att träna trots att tiden är knapp och man helst vill äta skräpmat och godis varje dag :)

7 kommentarer:

  1. Självklart ska du bli inspirerad av dig själv!! Du är super! Ha en bra dag och heja dig!

    SvaraRadera
  2. och jag kan meddela att även JAG blir inspirerad av dig när motivationen tryter och sötsuget kommer krypande !! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Fröken M, så roligt att höra! Kram!

      Radera
  3. Hur planerar du att träna under helgen? På hotellets gym eller även löpning ute? Bara så jag inte missar något i packningen :) Eller räknas åtaliga timmar på stan som träning? :)

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt räknas visserligen som träning men jag planerar att träna med dig både på gym och ute, om du vill förstås. :) Kram!

      Radera
    2. Ina ser du till att hon bara äter godsaker en dag :).

      Radera