07 november, 2013

Time flies!

Vi har intensiva vardagar i vår familj, fyllda med massa roliga saker! Att göra sådant som är roligt ger extra energi och precis som med träning får man mer tillbaka än vad det kostar i tid och energi. Ekker det tycker jag i alla fall. På tal om roliga saker så bakade Amanda pepparkakor hemma hos Nellie och Ellen ikväll och det slog mig att hon är en stor tjej nu. Det känns som att det var alldeles nyss hon bakade pepparkakor med mig här hemma inför förra julen. Tiden går så snabbt!

Så här såg det ut i vårt kök för ungefär ett år sedan och ikväll har Amanda gått till sina kompisar för att baka med dem helt själv

Just nu håller jag på att packa och strax ska jag avbryta barnens lek för att försöka få dem i säng. Jag har en del jobb att fixa innan jag kan ta helg och är långt ifrån färdig med packningen. När jag bokade den här resan tänkte jag att det ju bara är tre dagar som jag ska vara borta och att det räcker gott med ett handbagage - men träningskläder, finkläder, gåpåstankläder och alla skor tar ju massa plats. Måste nog minska antalet klänningar en aning. :)

På tal om att tiden går snabbt så kan jag tipsa er om att kolla in vad vi gjorde förra året, haha, det känns ju som att det var nyss! Det blir självklart en årskrönika även detta år!

1 kommentar:

  1. .... konstigt att det alltid blir en massa som man behöver när man ska bort över en helg. Ha det nu så trevligt i Köpenhamn. //Kramar till hela familjen

    SvaraRadera