16 november, 2013

Tävling: Monsters University


Passa på att ta chansen att vinna denna roliga och charmiga film från Disney Pixar, som handlar om hur den omaka monsterduon Mike och Sulley träffades och blev bästa vänner. Filmens DVD-release här i Sverige är på onsdag den 20 november och i min tävling så vinner tre av er läsare filmen på DVD. Om inte till dig själv så kanske en julklapp till någon som du tycker om?

För att vara med och tävla behöver du endast svara på denna fråga: - Om du vann filmen Monsters University, vem skulle då få den? Tävlingen pågår till den 25 november kl 22.00, lycka till!

21 kommentarer:

  1. Jag skulle ge den till min som som älskar Monsters Ink.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle ge den till min man som älskar animerade filmer! :) Han skulle nog i sin tur även dela med sig till vår son :) /Maria S

    SvaraRadera
  3. Då Skulle Viggo få den ! Just nu är vi inne i en period med mycke "monster" och de flesta verkar tyvärr "bo" under hans säng !
    Monsters University skulle kanske få honom att tycka monster är roliga snarare än "farliga"
    och vi skulle ha en mysig stund i soffan hela familjen, med filtar mys och POPCORN :)

    SvaraRadera
  4. Skulle ge den till min dotter Wilma och bonus son Lucas :) dom gillar att se filmer ihop :)

    SvaraRadera
  5. Skulle ge den till hela familjen. Skulle trolla fram den till fredags/lördagsmyset med mina bonusbarn. De skulle älska den. De älskade ettan men inte sett tvåan
    Med vänlig hälsning,
    Jenny Söderström

    SvaraRadera
  6. Jasmine Thorén17 nov. 2013 16:30:00

    Om jag vann skulle min dotter Stella (snart 5 månader) få den i julklapp. Hon älskar att titta på barnfilmer. Mamma gillar även det så då kan vi mysa en stund ihop i soffan när papppa är på jobbet. :)

    SvaraRadera
  7. Om jag vann filmen skulle jag ge den till min sambo som älskar disney och allra helst monster inc. tror han har sett första filmen mer än 2 dussin gånger! =)

    SvaraRadera
  8. Vann jag filmen skulle barnen få dem och ha en filmkväll tillsammans med sina kompisar.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail,com

    SvaraRadera
  9. Min lilla tös skulle få den. Men jag skulle själv vilja titta på den också, älskade Monsters Inc :)

    Kramar Christina
    sepamej@hotmail.se

    SvaraRadera
  10. Helt klart skulle filmen bli en julklapp till älsta sonen! Det skulle bli en uppskattad present inte bara för honom utan även oss vuxna som kan få behållning av att sitta med!

    SvaraRadera
  11. Det skulle bli en julklapp till min äldsta dotter!

    SvaraRadera
  12. Jag skulle ge den till mina tre monster goa barn. En perfekt film att mysa tillsammans till på jullovet.

    SvaraRadera
  13. Hela familjen skulle få den, som en av mina små julklappar som jag håller på att göra en adventskalender av. Tror den skulle hamna som nummer 13, eftersom det måste vara något lite finare på Lucia. /Hanna
    hannawe@live.se

    SvaraRadera
  14. Jag skulle ge den till familjen. Vi hann inte se den på bio så vi skulle ha biokväll hemma. Vi älskar att se på film och mysa <3

    SvaraRadera
  15. Den skulle helt klart gå till dottern Emilia som älskar ettan och den är väl nästan sönderspelad vid detta laget ;)

    SvaraRadera
  16. Sonen & hans kompisar. Han ska ha kalas den 15 december och ett gäng kompisar ska sova över den dagen. På kvällen hade de ju kunnat titta på denna film!

    SvaraRadera
  17. Vore helt underbart att få ge min fina systerdotter den i julklapp.
    Iom att jag är föräldraledig har budgeten för julklappar fått dragits ner något så vore helt perfekt att få ge en så rolig present till systerdottern.
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. David Lundberg23 nov. 2013 02:00:00

    Monster till mina monster, såklart!

    SvaraRadera
  19. Min bror hade fått den då han älskar animerade filmer!
    / Micke

    SvaraRadera