04 november, 2013

Måndag!

Jonas är i Göteborg sedan igår morse och jag är ensam med barnen till på onsdag kväll. För att de inte ska få så långa dagar på förskolan (de går 08.30/09.00-16.45/17.00 vanligtvis) försöker jag flexa lite så imorse tog vi det lugnt tillsammans. Mysigt! Jag är ju van att åka med bussen redan 06.15 eller med min mamma strax innan sju, dvs innan de ens har vaknat, så det var mysigt att få pussas och kramas med dem även på morgonen. 

En kombinerad frukost (för Amanda eftersom Olivia redan hade ätit) och film på Youtube. Jag blir så glad när de är fina och omtänksamma mot varandra. Mössan som Olivia har på sig köpte jag till Amanda på Lindex och jag tycker att den är jättefin till hennes rosa skaljacka 

Efter jobb, förskola, mathandling och middag fick vi trevligt besök av Felicia och hennes familj. Amanda fick följa med Felicia hem från förskolan och äta middag med dem, så snällt! Hon var superglad när hon kom hem och fick fortsätta leka med Felicia, Hugo och Olivia här hemma. På lunchen hann jag dessutom med en härlig löptur i regnet så det har varit en bra måndag! Kram från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar