18 november, 2013

Julpepp!

Jag har precis klickat hem en till antracitgrå Elflugan-ljusstake till vårt köksfönster, julmusiken spelas  för fullt (just nu lyssnar jag på Kelly Clarksons, Jewels, Sarah Dawn Finers och Christina Perris julskivor på Spotify) och julpeppen är på topp! Jag har lovat Jonas att jag inte ska köpa så mycket julpynt i år och för all framtid, hehe, men en komplettering med ytterligare en ljusstake och några julgransbollar från Day Home var bara ett måste. För några veckor sedan köpte jag en randig julgransboll och ett paket med bollar med bokstäverna L O V E från Day Home i en mysig liten butik i Örnsköldsvik och dessa hade jag faktiskt tänkt köpa redan förra julen. I veckan ska jag rensa, röja och städa så mycket som jag bara hinner och sedan är det fritt fram att ta fram alla fina saker!



Den randiga julgransbollen och asken med de övriga finingarna! Idag har jag även putsat upp silverljusstakarna från Day Home som jag fick av min mamma i 30-årspresent, så att de är redo för att sprida vacker julstämning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar