24 november, 2013

Julbloppis!

Jag har fotat lite kläder som ska säljas såhär inför vintern och julen, så här kommer en julbloppis! Passa på att köpa bland annat fina klänningar i nyskick till mer än halva priset mot för vad jag köpte dem, era små kommer att bli så tjusiga. :)

Rutig klänning med rosett i nacken och hjärtknappar, KappAhl strl 74, 80 kr
Röd klänning i sammetsliknande tyg, Lindex, strl 74, 80 kr

Röd klänning med vita hjärtan, Lindex, strl 74, 80 kr (finns att köpa i butik för 199 kr)
Röd klänning, H&M strl 80, 40 kr 

Kofta i absolut nyskick, perfekt till finklänningen, Lindex, strl 86, 50 kr
Klänning med hundtandsmönster, KappAhl, strl 68, 60 kr

Mössa från Polarn o. Pyret, strl 52/54, 40 kr
Vantar från Villervalla, babystorlek, 30 kr
Hjälmmössa från Polarn o. Pyret, strl 48/50, 30

Pepparkaksklänning med luva, Lindex, strl 74, 50 kr

Fleecetröja Helly-Hansen, strl 98/104 (uppskattningsvis), 40 kr
Overall retro utan märke, strl 74/80 (uppskattningsvis), 40 kr
(båda dessa plagg är i fint skick men gamla och lite mer slitna än vad bilderna visar)

Två vita västar, Lindex, strl 74/80, 30 kr respektive 40 kr 
(den vänstra är tvättad och därför i lite mer begagnat skick, men de är båda jättefina)

10 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag köper gärna den röda HH-tröjan för 40kr om den finns kvar.
    mail: jonssonangelica@hotmail.com

    Med vänlig hälsning

    Angelica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har skickat ett mail till dig Angelica! :)

      Radera
  2. Hej! Jag köper gärna den rutiga klänningen med rosett, stl 74 om den finns kvar. Mail : anna.nordin.83@gmail.com Med vänlig hälsning Anna Nordin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har skickat ett mail till dig Anna! :)

      Radera
  3. Hej! Vad roligt. :) Jag vill köpa den vita koftan (50kr), pepparkaksklänningen och den vita västen (30kr).
    Kram Kristin Z

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Kristin! Vad roligt, jag lägger undan dem till dig. Maila din adress! Kram!

      Radera
  4. Hej, om det är den röda mössan med vita ränder som är strl 52-54 så vill jag gärna köpa den!
    Mvh Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Den är tyvärr såld. Förlåt för sent svar. Mvh Sofia

      Radera
  5. Hej, jag skulle vilja tipsa om julklappshjälpen Umeå - där kan man se om det finns passande familjer att skänka kläder, leksaker, mat etc till - som barnen i familjen kan få till julklapp. Sprid gärna detta vidare - går att hitta information på Facebook. Mvh Frida K Videhult

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Jag har gjort ordning en hel låda med grejer som ska skänkas så det låter som en bra idé. Mvh Sofia

      Radera