28 november, 2013

Hotellmys is coming up!

Jonas har vunnit en utlottning av en frukostvoucher för två personer på valfritt Choicehotell, hurra och tack till Svenska Innebandyförbundet! Jag älskar att äta frukost på hotell och ser verkligen fram emot en mysig morgon tillsammans med familjen någon lördag framöver. 

Sådana här vinster är uppskattade, de innebär ju kvalitetstid tillsammans!

I Umeå har vi förresten ett nytt Choicehotell, nämligen Comfort Hotel Winn som (ny)öppnade i september i år. Det är ett helt nybyggt hotell med 12 våningar mitt i centrala Umeå som bland annat utlovar häftig utsikt, gratis wi-fi, söndagsfrukost fram till kl 12 och sen utcheckning ända fram till kl 18. Jag och Jonas har faktiskt bokat in en romantic night om några helger, det blir ännu mer mys! 

Jag har aldrig varit in i nya Comfort Hotel Winn, så det ska bli roligt att bo där!
(bilder lånade från Comfort Hotel Winns hemsida, fotograf: Edelphoto)


3 kommentarer:

  1. Gud vad mysigt med både hotellfrukost och hotellvistelse! Verkar ju jättefräscht och fint det där nya hotellet!

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite "vardagslyx"! Det verkar du gjort dig förtjänt utav! :-) //D

    SvaraRadera
  3. Härligt! Ska bli roligt att höra vad ni tycker om det. Ifall man ska "härmas" och boka sig ett rum någon gång till våren. Jag gillar ditt julgranskulepyssel också. Vilken bra idé att dekorera egna bollar.

    SvaraRadera