15 november, 2013

Försenad

God morgon! Igår stannade jag kvar på jobbet för att försöka jobba undan lite, eftersom Jonas ska jobba i Stockholm hela nästa vecka (vilket innebär att jag måsta lämna och hämta barnen själv). När jag kom hem vid 22.30 och därefter hade ätit och förberett allt inför sista förskole/arbetsdagen så vaknade Olivia, så jag la henne i våran säng och lade mig bredvid henne för att kramas lite. Det var inte så jättesmart, haha, för jag somnade förstås i mina vanliga kläder utan att ställa klockan och utan att tvätta av sminket eller borsta tänderna. På grund av det missade jag den inplanerade morgonträningen med bästa Erika, himla skit.

Nu är jag i alla fall på väg till stan, men en buss som var ca 20 minuter försenad pga den ishalka som vi har just nu. Det är grått och tråkigt väder och nu längtar jag faktiskt efter snön som har regnat bort.

Jag är hur som helst superpeppad på bästa fredagen som väntar! Ikväll väntar nämligen afterwork med drinkkväll! Hoppas att ni har fått en bättre start på dagen än min och att ni får en jättefin fredag och helg!

Amanda hade roligt i snön förra vintern och kommer nog att uppskatta att även Olivia kan vara med och leka i år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar