18 november, 2013

Feberprinsessan

Hela den här veckan är Jonas i Stockholm och jag har mycket att göra på jobbet, så det var väldigt dålig tajming att Olivia fick hög feber idag. De ringde från förskolan vid 14.30, när jag satt i ett möte, och bad mig hämta henne. Som tur är kunde pappa och Kerstin rycka in samtidigt som min mamma hämtade Amanda efter sitt jobb, så att jag kunde fixa några akuta saker på jobbet. Att ha snälla släkten nära är verkligen guld värt, tack snälla för hjälpen! Imorgon måste jag förstås vara hemma med Olivia och min lillebror Johan ska komma över och vara med barnen på morgonen (när de förhoppningsvis sover) så att jag hinner jobba lite då också. Hej och hå, pussla på! :)

Fina älskade Olivia, som har klarat sig rätt bra från sjukdomar under sin första termin på förskola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar