11 november, 2013

Copenhagen!

Jag har nu kommit hem efter en väldigt trevlig helg fylld av fint sällskap, boende på ett fräscht och coolt hotell, riktigt god mat, peppande träning, lyxtid i ett härligt spa och den bästa (men kanske inte billigaste) shoppingen som jag hade kunnat tänka mig. Och på flygplatsen i Umeå möttes jag av min älskade och glada familj, trots att klockan var efter 23 när vi landade. Barnen hade tagit sovmorgon imorse och kämpat för att hålla sig vakna i bilen för att få möta mig. ♥ Det enda tråkiga med helgens resa är att jag min kära iPhone blev stulen och det är visserligen bara ett materiellt ting, men jag kände mig halv därefter. Imorgon väntar därför massa tråkigt fixande för att ordna tillbaka mitt nummer och fixa en ny telefon. Skit också. Men, jag har som sagt haft en fantastisk helg med Ina och det är jag så glad över!

Innan vi åkte till flygplatsen idag kikade solen fram för första gången under dagen och vi passade på att ta ett skuggkort utanför hotellet. På tal om kort så hade jag med mig min systemkamera i helgen så jag lovar att bjuda på massa fina bilder från Köpenhamn


2 kommentarer:

  1. Nämen så jäkligt... Gick bild/film förlorat? :( Kramar till dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tyvärr en hel del bilder och filmer. Men jag har inte bara fotat med iphonen och har säkerhetskopierat en del. Plus att många bilder och filmer finns här på bloggen redan. :) Kram!

      Radera