28 november, 2013

Christmas Clean!

Dagarna flyger fram och snart är december här! Vi har haft en fin dag med jobb och förskola för hela familjen (vanliga vardagar med två föräldrar och inte någon vård av barn underlättar mycket). Min pappa hämtade barnen på deras förskolor och så bjöd han och Kerstin dem på middag så att jag kunde jobba undan lite och sedan fick jag mat när jag kom dit. Det är så himla tacksamt att kunna få hjälp med barnen av släkten och jag är så glad att vi bor nära varandra.

Vet ni, ikväll har jag påbörjat julstädningen här hemma och det doftar fantastiskt i vårt kök och badrum just nu! Jag har nämligen köpt Maison Belle's ljuvliga rengöringsmedel med doft av apelsin/kanel och mer juligt kan det ju inte dofta. Årets julstädning blir med andra ord fräschare och mer goddoftande än någonsin. Min fina vän och kollega Erika älskar julen mer än någon jag någonsin har träffat (hon började spela julmusik på vårt kontor för typ två månader sedan :), så jag beställde en Christmas Clean även till henne som hon ska få i tidig adventspresent imorgon bitti. Lycka är att få ge till dem man tycker om! 

Det söta kortet med texten "thank you" köpte jag i Köpenhamn

3 kommentarer:

  1. Men åh, det där rengöringsmedlet verkar ju vara som gjort för att passa mig! :D Vart hittar man det?

    SvaraRadera
  2. Omtänksamt! Det är kul att ge presenter :)

    SvaraRadera
  3. Var köper man det

    SvaraRadera