23 november, 2013

Äntligen helg!

Den här veckan går sannerligen inte till historien som den mest lättsamma, haha, hej och hå så intensivt det har varit. Mycket att göra på jobbet, en bortrest make precis hela veckan, problem att få en ny telefon levererad med rätt SIM-kort/telefonnummer och dessutom vabb sedan måndag eftermiddag. Inte direkt optimala förutsättningar för att vardagen ska flyta på smidigt. 

Den här veckan har inte direkt varit som helg på hotell med härlig spa, som det fanns på hotellet som Ina och jag bodde på i Köpenhamn. Vi badade i både varma och iskalla pooler och bastade länge - så skönt!

Igår morse jobbade jag fram till lunch medan min lillebror Johan passade barnen och sedan var jag hemma med dem båda, hade ett telefonmöte kl 20-21.30 och åkte därefter till jobbet för att fixa några akuta saker. Barnen sov gott i vagnen under tiden så det gick bra, men det blev sent och den här dagen har också varit intensiv. Tjejerna somnade sent efter en busig kväll och jag ska verkligen passa på att gå och lägga mig nu så att jag får sova ikapp lite. I helgen återkommer jag en julbloppis med barnkläder och på måndag dras vinnaren i Monsters University-tävlingen!

2 kommentarer: