03 oktober, 2013

Sushi!

Idag stannade jag och Erika kvar på kontoret en stund och passade då på att äta god middag tillsammans. Mums! Gillar ni sushi? Jag älskar det och brukar även tillaga sushi hemma (helst i sällskap av vänner). Jag har en förhandling imorgon som jag håller på att förbereda och just nu är det rätt mycket att göra, men snart är det fredag och sedan helg! Har ni några roliga planer för helgen? Eftersom vardagen rullar på i en rasande fart så ser jag mest fram emot att bara ha det mysigt tillsammans hemma, men vi har även planerat ett besök på badhuset och eventuellt en liten biltripp. :)

2 kommentarer:

  1. Jag har också ätit sushi idag! Så gott!

    SvaraRadera
  2. För mig blev det också sushi. Älskar det! Även vår stora tjej på snart 4 år är ett stort fan av sushi. Fick hon välja så skulle vi äta sushi alt pannkakor varje dag, till middag :)

    SvaraRadera