07 oktober, 2013

Stilmedvetna barn

Medan Amanda helst byter om till prinsesskläder eller kalasklänning när vi kommer hem så är Olivia precis som jag och helst går runt utan kläder. Som tur är så accepterar båda tjejerna de kläder jag tar fram till dem på morgonen (som Jonas ser till att de får på sig medan jag är på jobbet) och jag hoppas att det även gäller imorgon när det är dags för fotografering på Amandas förskola. Skulle lillprinsessan få välja helt själv hade hon nog haft tyllkjol, linne och glitterstrumpbyxor som hon har haft ikväll. Även Olivia ska ansluta till fotograferingen efter sin ordinarie förskoledag då det är dags för syskonfotografering. Spännande!

Om Olivia själv får välja så är blöja och mössa den bästa klädseln för en soft kväll, haha. 

2 kommentarer:

  1. Spännande! Hoppas de blir fina bilder :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas att det blir en fin bild på Amanda, för det blev ingen syskonbild pga gråtkalas från Olivia. :)

      Radera