19 oktober, 2013

Sponsrad video: TÄVLING - Lördag hela veckan!

Malaco har testat åldersgräns på godis och kommit fram till att det inte bara är de som är över 18 år som vill ha lördag hela veckan. :)


Nu har ni möjligheten att vinna 10 godispåsar från Malaco!

I samband med att denna roliga video lanseras så har jag äran att publicera en tävling för er läsare i samarbete med Malaco! För att vinna 10 st godispåsar behöver ni endast svara på frågan - Vilket är ditt favoritgodis? Sista tävlingsdag är tisdag 22 oktober kl 22.00 (och om en vecka kommer en liknande tävling att publiceras!).

LYCKA TILL!

19 kommentarer:

  1. Okej såhär är det !!

    Jag ÄLSKAR Godis - i de allra flesta varianterna och skulle jag bli tvungen att välja mellan godis och mat så skulle valet "tyvärr" vara enkelt - GODIS !!

    Allra mest gillar jag kombinationen en sött och salt, så mina TVÅ favoriter är cola flaskor och djungelvrål. Tillsammans gör de underverk i munnen :)

    Kram och trevlig söndag !

    SvaraRadera
  2. Åh vilken härlig tävling!
    Gott och blandat är en stor favorit! När sött möter salt gör att smaklökarna dansar i munnen!
    Håller alla mina tummar!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Lakrits och surt alla gånger!!

    SvaraRadera
  4. Åh jag älskar choklad men dom röda hallon och lakrits skallarna går ju inte av för hackor heller

    SvaraRadera
  5. Tävling, så himla roligt!!
    Jag älskar salt & blandat och gott & blandat. Saltlakrits är ju bara såååå gott!!!

    SvaraRadera
  6. MUMS, tävling med godis! Lakrits är så gott, men även surt och söta godisar är gott att varva!

    SvaraRadera
  7. Gott och blandat är min absoluta favorit.

    SvaraRadera
  8. Choklad å lakrits i alla former!
    /Emelie

    SvaraRadera
  9. Lakrits blandat med sött och surt! Är en riktig godisråtta .....

    /Annika

    SvaraRadera
  10. den ihåliga lakritsen i gott&blandat påsen är svårslagen, och så choklad förståss.. älskade choklad!

    SvaraRadera
  11. Vilken god tävling ;)
    Mitt favoritgodis är ferraibilar och allt som är surt!!

    SvaraRadera
  12. Helt klart Gott och Blandat! En klassiker som aldrig gör mig besviken....

    SvaraRadera
  13. Favoritgodis är romerska bågar :)

    SvaraRadera
  14. Den traditionella Gott & blandatpåsen funkar alltid!

    SvaraRadera
  15. Zoo äts flitigt här hemma och är hela familjens favorit av allt godis. Speciellt för barnen som kallar dem "apor".

    SvaraRadera
  16. Gröna sega grodor / Lillkillen

    SvaraRadera
  17. Åh men godis! Mitt favoritgodis all time är godiset med det bästa namnet; filidutter!

    SvaraRadera
  18. Sura nappar! Mmm... /Anna

    SvaraRadera
  19. Älskar gott och blandat! Eller sura godisar :-)
    /Nina Z

    SvaraRadera