30 oktober, 2013

Nya kalasklänningar!

Erika tipsade idag om att det är nyöppningserbjudande med 20% rabatt på alla barnkläder på Lindex i Umeå, så vi gick dit tillsammans på lunchen. Jag köpte massa fina saker (bland annat maskeradgrejer och accessoarer) och även nya kalasklänningar till tjejerna! Så fina (och tuffa) de kommer att bli med dessa svart/vita klänningar! Kanske blir dessa en lördagspresent till dem och så kör vi klänningspremiär på Adams kalas på söndag. :) Förra veckan köpte jag dessutom två matchande kalasklänningar på H&M som de ska få i sin paketkalender. Amanda älskar verkligen att klä sig "tjusigt" med fin frisyr, diadem eller hårspännen som matchar till kläderna, så det är extra roligt att köpa sådant här till dem.


Svart/vita klänningar från Lindex, med prickar till Amanda och ränder till Olivia 

Marinblå och rosa klänningar från H&M (att Amanda skulle få den rosa var inget svårt beslut)

På tal om klänningar så har ni efterfrågat bilder på mina klänningar och jag har faktiskt köpt en hel del nya klänningar de senaste månaderna (säg inget till Jonas, haha). Det är en härlig blandning av fina kostymklänningar (eller i alla fall klänningar som passar på mitt jobb tillsammans med kavaj) från bland annat H&M, Åhléns, InWear, Filippa K, Esprit och Oasis. När det är dagsljus i helgen ska jag ordna en klänningsspecial! :)

2 kommentarer:

  1. Dom svartvita klänningarna är tokfina, blir perfekt att inviga dom på söndag =)

    SvaraRadera