15 oktober, 2013

Julplanering

På kalaset ikväll planerade vi var vi skulle vara på julafton, vilken julmat vi skulle ha och hur vi ska byta julklappar. Jag älskar allt som hör julen till och ser alltid fram emot december jättemycket. Redan i september började jag köpa julklappar till tjejernas gemensamma paketkalender och det är inte så många kvar nu, hihi, så himla skoj det ska bli att göra ordning den! :)

Så här såg förra årets paketkalender ut och det blir ett liknande upplägg även detta år

4 kommentarer:

  1. Ja :) vilken söt idé. //Nina - Healthy Heroes http://healthyheroes.se

    SvaraRadera
  2. Och den fick stå kvar så orörd? Jag är impad! Vi hade nog bråk här hemma om chokladkalendern barnen fick av min väninna. Konceptet "öppna var sin och sen nästa lucka först imorgon" förstod dom inte. 3-åringen styrde stolar och försökt allt för att komma åt den trots att den stod på den högsta byrån i hallen. Det blir definitivt ingen paketkalender för mina barn i år. Kan bara se framför mig en december utan en enda lugn morgon. :)

    SvaraRadera