28 oktober, 2013

Julmys!

Jag vet att det är långt kvar till december men jag har redan börjat peppa inför julen. I helgen bakade jag och Erika (som nog älskar julen ännu mer än mig) lussebullar tillsammans med våra barn och det var så himla mysigt! Julmusiken spelades (och konkurrerade med ljudet från barnens filmer) och vi drack glögg samtidigt som vi bakade de godaste av lussebullar - av en perfekt deg som innehöll kesella och som vi fyllde med mandelmassa, smör, kanel och socker. Extra allt och extra gott!

Söta små bagare, lite bakgott och det goda resultatet av söndagens dejt i köket

2 kommentarer:

  1. Nu blev jag sugen på en "julmysdagpåstan" tillsammans med dig. Så vad säger du, ska vi titta över våra späckade scheman ;)
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Åh vad gott med bakat =)

    SvaraRadera