20 oktober, 2013

Höst i vårt hus!

Jag har ännu inte visat bilder från vårt hus i höstskrud. I både köket och vardagsrummet har lite höstfärger flyttat in och så här ser det ut i "läshörnan" (som ännu inte har fått den nya lampan som jag har beställt) just nu. Jag är jättenöjd med den här lösningen som är både praktisk och fin, utan att den tar så mycket utrymme från innebandyplanen/lekytan som är framför. 

På det smala väggskåpet som rymmer många DVD-filmer har vi just nu en fin ljuslykta som Amanda har gjort tillsammans med sin bästa mormor samt origamifåglarna i keramik som jag köpte på Bolia.com i sommar. Citatet "love is all you need" betyder extra mycket för oss eftersom vi gick ut från kyrkan till Beatles pampiga låt med denna fina textrad när vi gifte oss 

Idag har vi lekt, städat och bakat chokladbollar här hemma och till eftermiddagsfikat fick vi trevligt besök av min pappa, Kerstin och min lillebror Henrik. När våra gäster hade gått hem pysslade och ritade vi och därefter kom min mamma över tillsammans med båda mina bröder och bjöd oss på en god middag.  Det har med andra ord varit en riktig släkthelg för barnen eftersom de åkte till Skellefteå med Jonas igår och fick träffa sin farmor, farfar, Berit och farbror Emil. Mysigt! Hoppas att ni också har haft en fin helg!

Dagens busungar med varsin skål vindruvor i vår soffa

1 kommentar:

  1. Otroligt fina möbler! Får man fråga var du köpt väggskåpet? :)

    Mvh Jessica

    jessica.hedgards@sobernet.nu

    SvaraRadera