30 oktober, 2013

Egentid ♥

När barnen har somnat, oftast någon gång mellan 21-22, så är det så otroligt skönt att få tid för sig själv. Diska undan lite, lyssna på musik, plocka upp leksaker, slappa i soffan, lägga fram jobb/förskolekläder, blogga, se på TV-serier med Jonas, fika något gott och ladda energi inför den kommande arbetsdagen. 

För er som inte har barn och därmed har egentid mest hela tiden är detta kanske svårt att förstå, men som småbarnsförälder är det lyx att för några timmar endast behöva tänka på sig själv. Ikväll ska jag dock försöka komma i säng rätt så bra tid efter som jag har två viktiga förhandlingar imorgon…jag känner mig peppad!

Detta är vad jag har sysslat med den senaste halvtimmen…latte, mintchoklad, lussebullar och nya Sköna hem- en alldeles lagom aktivitet om ni frågar mitt huvud och min kropp som sovit lite och jobbat hårt idag :)

2 kommentarer:

  1. Ser supermysigt ut vännen! Om en vecka sitter vi tillsammans på något café, dricker gott kaffe och njuter av fantastiskt sällskap :) LÄNGTAR!

    SvaraRadera