01 september, 2013

Vecka 1

Efter den första veckan (eller rättare sagt de första fyra dagarna) av 100-dagarsutmaningen så känner jag mig väldigt nöjd med min träning. Jag har genomfört alla träningspass och utöver det cyklat 1,5 mil x 2 samt sprungit 2 x10 tabataintervaller som extrapass. Heja mig! Vad gäller kosten så har jag ätit ungefär som vanligt, min plan är att unna mig lite mer på helgen och vara mer strikt på veckorna. Sedan kommer jag att skärpa till kosten allt mer under utmaningens gång. Hur har det gått för er andra? Nu laddar vi för vecka 2!

På väg hem att cykla hem från jobbet i torsdags, trots att det blev en ovanligt lång arbetsdag (06.35-17.30) med jobb i Örnsköldsvik

1 kommentar:

  1. Heja heja, vad duktig du är! Jag bestämde mig i våras för att träna med PT under våren. Jag är ju inte är lika haj på att lägga upp egna träningsprogram som du :-) Helt underbart med en PT som står och hejar på och som fått mig att fokusera, jag har mått så bra av det. Nu kör jag på under hösten också, men sen tänker jag att jag ska fixa det själv. Det blir ju lite dyrt också... Jag antar utmaningen, absolut! 100 dagar sa du..? :-)

    Mvh Jossan i Västerås

    SvaraRadera