13 september, 2013

Träning och lyxsömn mår man bra av

När jag kommit fram till jobbet imorse så kom Erika dit ungefär samtidigt, ombytt för en löptur. Jag hakade då på en härlig och snabb löprunda runt broarna vid älven (som var alldeles spegelblank, så vackert!) och fick en fantastisk start på dagen. Därefter effektiviserade jag arbetsdagen ännu mer än planerat och åkte sedan till Stockholm, som bjöd på en vacker fredagskväll med god mat och trevligt sällskap. Nice! 


Nu har jag just duschat och ska sova här på hotellet, i mer än 8 timmar och helt utan söta små älsklingar som vaknar av sina drömmar. :) Kram!

1 kommentar:

  1. Snälla hjälp mig uppfylla min dröm och bygga mitt fadderbarn Joan och hennes familj i Uganda ett nytt hus. Dela detta på din blogg och stötta insamlingen: http://www.indiegogo.com/projects/build-joan-a-house/x/4563539

    SvaraRadera