24 september, 2013

Nya skor och en ny utmaning!

Jag har blivit utmanad till en tuff träningsutmaning (!) och tänker därför byta ut mitt eget träningsprogram till ett helt annat. Det är ett, för mig, helt nytt träningskoncept och jag ska självklart dela med mig av det till er när jag har fått information. Så spännande! Jag fortsätter alltså med min 100-dagarsutmaning och byter bara ut träningsupplägget, så nu är jag ännu mer peppad på att träna! För att fira det så har jag köpt mig ett par nya skor, som jag visserligen hade tänkt använda när jag har andra kläder än träningskläder, men ändå vill ha sköna skor på fötterna. I Köpenhamn till exempel. :)
Nya Nike Free 5.0 har vanlig knytning och är därför lättare att ta på sig

1 kommentar:

  1. Bra köp, utan tvekan dom skönaste skor jag någonsin har ägt:) Och roligt med ny utmaning, lycka till:)

    SvaraRadera