18 september, 2013

Lite resultat

Jag har ännu inte lagt om kosten under min utmaning, utan endast satsat på att träna i den omfattning som jag har bestämt mig för. Och det har redan gett resultat! Snart är det dags att ge den här utmaningen en riktigt schvung och skippa all onödig skit som jag stoppar i mig, i alla fall på veckorna så att jag verkligen uppskattar det goda på helgen. Men under någon vecka till är jag helnöjd med att jag har disciplin på träningen och verkligen prioriterar den. Hur går det för er andra? Heja heja säger jag till er!

Efter att bland annat ha lunchtränat rygg och axlar med Anna och Erika på IKSU+ under några veckor, så börjar jag känna mig lite starkare

6 kommentarer:

  1. Men hejja dig Soffe ;-) snyggt jobbat! !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Soffe! Hur går det för dig!? :)

      Radera
  2. Snyggt som tusan !! Bra jobbat !!

    SvaraRadera
  3. Linda - mamma till Trent och Ella19 sep. 2013 08:20:00

    Härligt Sofia!
    Själv har jag faktiskt varit sjukt duktig (enligt mig själv) då jag hoppade på ff i april efter att jag blivit inspirerad av dina resultat från mars, och därefter lyckats hålla igång både kost och träning på nästan samma nivå som under april månad.

    Klarade av Vårruset på 23 minuter,
    Sthlm marathon i maj på 03:59:22 (personbästa med 26 minuter,
    Tjejmilen på 47:09 och i lördags
    Sthlm halvmarathon på 01:46:21.

    Har i princip ökat mitt löptempo från 6 min/km till <5 min/km och det tack vare den varierande styrketräningen jag nu kör som ger bålstyrka och benstyrka.

    Heja alla oss som håller igång!!
    Älskar att träna och se resultat.
    Lycka till i fortsättningen med din utmaning.
    Kram Linda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wow, Linda - jag är imponerad! Så otroligt duktig du är! Jag har förhoppning om att också springa så där många lopp framöver, såå roligt! Du är bäst! Kram

      Radera