11 september, 2013

Köpenhamn!

Jag har en väldigt fin vän som tyvärr bor alldeles för långt borta, nämligen i Schwiez. Hon är en av mina allra bästa vänner och jag är så himla glad just nu, för vi har nyss bokat en resa till Köpenhamn tillsammans! I november ska jag och Ina träffas under tre dagar och umgås, shoppa, äta gott och bo på hotell. Det ska bli så mysigt! 

Jag har aldrig varit i Köpenhamn och blev extra peppad på vår kommande resa när jag såg detta kollage på Wikipedia. Jag har hört att Köpenhamn är en fin stad, att det finns många designbutiker och så håller jag tummarna för att julskyltningen har börjat när vi är där (jag ÄLSKAR julen och att uppleva den i andra städer/länder är extra kul)

3 kommentarer:

  1. Vad kul att ni kommer er iväg, har bara hört bra om Köpenhamn! Ja det är inte alltid lätt att ha vänner sà làngt bort, I know the feeling... Men det roliga är just resor som dessa, att ta vara pà tiden tillsammans till 100 %. Hoppas ni màr bra där hemma, kram fràn Schweiz

    SvaraRadera
  2. Åh, så fantastiskt underbart och härligt lyxigt :)

    SvaraRadera
  3. Min fina vän, jag känner precis likadant!!!!!!! LÄNGTAR!

    SvaraRadera