03 september, 2013

God morgon!

Nu sitter jag nysminkad på bussen med kostymklänning och med en latte i handen, i motsats till hur jag körde morgonspinning till jobbet igår. 35 svettiga minuter tog det för mig att cykla 1,5 mil, så härlig start på dagen! I övrigt var det en bra måndag med lunchträning tillsammans med fina vänner och en mysig kväll med barnen. Jag passade på att tvätta och laga matlådor medan Jonas hade möte, det är ju toppen att bara kunna ta fram mat från frysen när man kommer hem från jobbet. 

Sötaste Olivia på vår mataffär, där jag fick fin hjälp att dra korgen med all mat

Idag blir det eventuellt en kortare arbetsdag för mig och jobb hemifrån för Jonas del, eftersom Amanda vaknade kl 5 och var misstänkt varm och gosig. Hon har varit snuvig i några dagar och kan ha fått feber, men hon var i alla fall strålande glad och fick en isglass när jag gick till bussen :) Vi får se hur hon mår om några timmar när det är dags för förskolan. Själv har jag möten idag och har dessutom bokat klipptid på lunchen, så jag får se om vi byter av varandra i vabbandet i eftermiddag. Kram på er, hoppas att ni får en fin tisdag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar