20 september, 2013

Fredag!

God kväll alla fina! Efter en effektiv arbetsvecka så har jag nu fått en välförtjänt helg, jag älskar fredagar! Vi pratade om att äta på restaurang tillsammans med familjen efter jobbet, men valde istället att åka till ICA Maxi och storhandla, haha. Därefter har vi haft en mysig kväll med bland annat Idol, låtsasbakning och lek tillsammans. 

I helgen så har vi planer på att åka till badhuset, äta middag hos Erika med familj och så ska vi försöka hinna med att städa undan alla sommarmöbler och saker ute innan det blir vinter. På tal om vintern så är det även hög tid att leta reda på barnens varma ytterkläder och uppdatera vintergarderoberna. 

Våra godbitar förra vintern, i favoritoverallerna från Polarn o. Pyret

Som en kontrast till tankarna på vintern så åkte min mamma till Grekland för en veckas semester med sina tjejkompisar ikväll, så himla härligt! Jag önskar att vi också var på väg utomlands, det är verkligen en av mina favoritögonblick under året när vi packar, kliver ombord på flygplanet och vet att vi har massa underbar kvalitetstid framför oss. Vi sparar därför så mycket vi bara kan för att ha råd att resa i väg på en långresa även nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar