19 september, 2013

En torsdag med klös

Jag har varit i Örnsköldsvik och jobbat hela dagen och medan Jonas tyvärrr har varit hemma med feber i eftermiddag så har Olivia fått vara hos min pappa och Kerstin medan Amanda har varit med min mamma. Perfekt att det var just idag som vi hade hjälp med hämtning från förskolan. :) Nu när vi är hemma allihopa är Jonas i alla fall på benen en stund och han har bland annat lekt katt med Amanda.

 Att klä ut sig är en av Amandas favoritsysslor här hemma och roligast är det förstås när vi andra hakar på, hehe, här är kattpappan och kattungen för en stund sedan

Kattöronen tillverkade jag och Anna när vi skulle vara utklädda till katter tillsammans med Amanda och Stella på avslutningen av Funky Kidz (här tittar tjejerna på medan de stora barnen har genrep av sin dansuppvisning)

Jag har supermycket att göra på jobbet så när barnen har somnat ska jag faktiskt jobba undan lite. Hoppas att ni har en fin kväll och peppar för helgen, jag längtar efter fredagsmys, kvalitetstid med familj och vänner samt ett besök på badhuset. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar