26 augusti, 2013

Utmaning: 100 dagar!

Idag var jag och min fina kollega Erika på IKSU+ och lunchtränade. Jag har haft problem med min höft de senaste veckorna så det har tyvärr inte blivit så mycket träning, men styrketräningen har jag hållit igång med lite i alla fall. Det är ju så himla roligt och peppande att träna!

Imorgon ska jag träffa en naprapat som jag hoppas kan ge mig svar på vad jag har för problem med höften och ge mig tips på hur jag blir bra igen. Den här hösten har jag nämligen tänkt komma i bättre höstform än någonsin! Jag brukar ha en tendens att tappa inspirationen till att träna på hösten så jag hade tänkt att utmana mig själv att följa mitt träningsprogram (som jag ska visa imorgon) strikt i 100 dagar för att hitta fina rutiner i vardagen igen. 

Jag kan, jag vill och jag ska!

Att träna ger mig så mycket energi och just nu känner jag att det krävs en utmaning för att jag ska hitta inspirationen. Fitnessfighten som jag testade i mars i år, med resultat som jag kände mig väldigt nöjd med, gav mig mersmak på att träna efter ett strikt program och jag vill pressa mina gränser och se hur stark jag kan bli. Om någon vill haka på och ge er själva ett bestämt antal dagar med träning i fokus så är ni varmt välkomna! Självklart kommer jag att peppa och inspirera er under tidens gång! Heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar