31 augusti, 2013

Linslusen ♥

När vi väntade på att våra gäster skulle komma till oss idag så fotade jag lite här hemma (medan det var välstädat), för att eventuellt visa er hur det ser ut hos oss just nu. Amanda sprang då runt och ville vara med på alla bilder, haha, så de jag tog för att visa mattan i köket blev inte så neutrala. :)

Som ni ser testade jag att lägga in den nya tvättstugemattan i köket för att se hur det blev och nu funderar jag på att köpa en ny plastmatta med färg till köket. Den svart/vit-randiga som vi har haft i köket skulle kunna få vila någon annanstans en stund. På tal om tvättstugan så ska jag fota bilder där imorgon så att ni får se hur det blev! 

2 kommentarer:

  1. ....gissa om jag är nyfiken på hur tvättstugan blev. Skulle inte ha något emot att se den "live"? Ha nu en bra jobb-vecka /Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, och jag bara lovar och lovar att visa bilder, förlåt. Ska ta mig i kragen och fixa bilder i veckan! Kram och tack detsamma! Ps. Du är välkommen förbi när du vill! :)

      Radera