30 augusti, 2013

Dag 2

God morgon! Igår cyklade jag hem från jobbet (1,5 mil) och därefter körde jag torsdagspasset med fokus på biceps och triceps. Nu är jag på gång på riktigt, för nu sitter jag på bussen med träningskläder! :) 06.35 ska jag träffa bästa Erika för att jogga till IKSU+ och köra igenom dagens pass. Vi har andra planer än träning för lunchen, så vi kickstartar denna soliga dag på bästa sätt. Happy friday!

När jag just har vaknat och ska morgonträna så är Skyr en bra frukost, i väntan på att fylla på med ny energi efteråt 

4 kommentarer:

  1. Är som vanligt sjukt impad av dig Sofia! Jag är själv gravid i v. 14 och mår riktigt riktigt illa så det är inte läge att hänga på :( men hejar på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag hejar på dig och bebisen. Så roligt, stort grattis Lina! Kram!

      Radera
  2. Duktig du är vännen! Heja heja!

    SvaraRadera