27 augusti, 2013

Är ni med mig?

Om det är någon av er som vill haka på min 100-dagarsutmaning så får ni nu en chans (till) att köra samma dagar som jag. Eftersom min naprapat sa att jag borde vila min höft i två dagar så kommer jag att påbörja träningsprogrammet på torsdag. Säg till om ni hakar på, jag svarar gärna på frågor kring träningsprogrammet och lovar att peppa er så mycket jag kan! Gällande kost så har jag inte satt några strikta restriktioner, men om jag tränar bra vill jag också ge min kropp bra energi så jag strävar efter att äta mycket protein, lite fett och lagom med kolhydrater precis som under Fitnessfighten.

Så sant som det är skrivet, för mig kommer det inte att finnas några alternativ de kommande månaderna (100 dagar= från 29/8 till och med 6/12). Nu är det dags att ta tag i träningen på allvar!

4 kommentarer:

  1. Åhhh !! jag skulle vilja hoppa på ! Men jag kommer behöva STORA mängder pepp :) Det där med maten kommer bli värst... !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heja heja! Klart att du kan genomföra detta Fröken M! Vill man så kan man!

      Radera
  2. Jag är fasen med! ! Ska på efterkontrollen imorgon, borde få grönt ljus ;-)
    Men vi får köra igenom passen tillsammans så jag kan allt! !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heja oss! Du har ju ett psyke och en vilja som få min vän så detta fixar du lätt som en plätt!

      Radera