03 juli, 2013

Tiden flyger fram!

Ikväll när jag fick tillbaka min telefon så kikade jag igenom alla bilder och blev helt nostalgisk (jag har säkerhetskod på telefonen så bilderna hade inte kunnat hamna i orätta händer, men de hade ju gått förlorade för mig)! Här får ni se ett urval bilder som jag fotade för ganska precis ett år sedan. Dessa finns säkerhetskopierade redan och ligger uppe på Instagram (@sofiaahlehjelm), men jag hade kunnat förlora över 1000 andra bilder och filmer idag.

Att spara foton på barnen är så roligt och med dessa bilder så minns jag varje av dessa ögonblick som om de vore tagna igår. Älskade ungar!

Nej hörrni, nu ska jag ta på mig målarkläderna, fixa en bra spellista på Spotify och gå över till Olle och Susanne. De är så snälla och låter oss förvara våra brädor (eller rättare sagt ribbor) under deras carport medan jag målar dem. Idag köpte vi typ 130 löpmeter (22x45 mm) och nästa sväng ska vi köpa ungefär lika mycket. Jag vet då vad jag har att göra de kommande kvällarna/nätterna, haha. För er som väntar på mitt träningsprogram så har jag påbörjat ett sådant blogginlägg som kommer inom kort! :)

4 kommentarer:

  1. Det inlägget ser jag fram emot !
    ha en bra dag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snart har jag semester, då har jag tid att träna och blogga om träningsupplägg :)

      Radera
  2. Jag måste tipsa dig om Dropbox. Vi har det och det är så smidigt eftersom bilderna laddas upp automatiskt från både min och min mans telefon! Det är ju världens skräckscenario att mista alla bilder och filmer! Trevlig helg!

    SvaraRadera