02 juli, 2013

Jobb, målning och regn

Ikväll jobbade jag över och när jag kom hem vid 23-tiden så började jag det planerade "hemmajobbet" med inramning av fotoförstoringar, målning, städning och förberedelser inför morgondagen. Hej och hå, snart är det semester! :) 

Just som jag skulle somna för en stund sedan så hörde jag hur det började regna och eftersom mina nymålade stolpar ännu inte hade hunnit torka där ute så fick jag och Jonas skynda oss att bära dem in i garaget. Tur att vi numera har ett garage med lediga golvytor, haha. Imorgon väntar en tidig morgon, jobb och sedan firande av min pappa som fyller år! Kram och god natt!

 

Jag tycker att sommarregn är härliga och på midsommar verkade det som att Olivia tycker likadant :) 

1 kommentar:

  1. Shit jag fattar verkligen inte hur du orkar vara uppe så länge om nätterna, trots jobb och småbarn? Vi gick upp 05,20, kl 19 sov barnen och vi somnade 21.30 ;-)

    Mysigt att hoppa i pölarna, här är det samma väder i dag. Kram!

    SvaraRadera