11 juli, 2013

Huvudförhandling

Idag hade jag en bra arbetsdag som bland annat innehöll en huvudförhandling som jag (som offentligt biträde) genomförde bättre än jag hade vågat hoppas på. Heja mig! 

Jonas och tjejerna har varit och badat i Holmsund idag och när de hämtade upp mig var barnen så glada 

Efter jobbet handlade vi mer färg till huset/ribborna (det är faktiskt helt sjukt att färgen som vi blev rekommenderade och använder till huset kostar 250 kr per liter, jag hoppas verkligen att Carat lever upp till sina löften om 15 års hållbarhet etc...och så är det tur att vi får lite rabatt på Caparol) sedan käkade vi korv till middag och småhandlade lite. Kvällarna är fyllda av projekt och ikväll vid 21-tiden åkte jag till våra bortresta vänner för att klippa deras gräsmatta och vattna blommorna. Det blev ett gräsklippningsträningspass för jag var alldeles svettig efteråt. :)

Nej hörrni, nu är det dags att sova för imorgon väntar 15 timmars jobb i hopp om att hinna klart det som ligger på mitt bord innan semester. Hoho, bara två dagar kvar nu! Kram på er, hoppas att ni har det bra!

Våra vänner bor så otroligt fint med havsutsikt (och en snirklig gräsmatta, haha) en bit utanför vår by :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar