09 juli, 2013

Hej och god natt!

Denna tisdag bjöd på jobb, lunchlöpning,  jobb, sushi till middag och sedan kvällsjobb - allt i sällskap av min superkollega Erika. Heja oss som håller ställningarna på jobbet medan alla andra har semester. :) 

Jag kom hem först kl 22.15 till en sprudlande glad Amanda, en trött pappa och en lilltjej som vaknade nästan direkt efter att ha sovit sedan kl 20. Hej och hå, jag som tänkte somna supertidigt ikväll, haha. Försöket att somna med båda barnen samtidigt busades snabbt bort och nu har Jonas tagit hand om Olivia så att jag kanske kan somna med Amanda. Kram från oss!

4 kommentarer:

  1. Det brukar alltid vara någon som håller ställningarna på jobbet medan en del av styrkan går på semester. Jag känner igen det men å andra sidan har vi vår semester kvar att se fram emot.
    Det finns inget så trist som att komma tillbaka och de andra har sitt kvar.Nu väntar bara några dagars jobb sedan tar jag semester och du med om jag förstår det rätt?
    Dom ser ut att ha det väldigt skönt i sängen flickorna ha,ha //Kram på er

    SvaraRadera
  2. Är det inte jobbigt att barnen har så oregelbundna sovtider? Bara undrar :) Jag skulle bli galen! /Millan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag blir galen ibland. :) Men det går inte att styra för om Amanda somnar till i bilen ca 10 minuter på väg hem från stan på eftermiddagen så är hon (och ibland även Olivia) uppe till typ 23.30, så är det med barn som inte behöver så mycket sömn, det är bara att gilla läget. :)

      Radera
  3. Hur som är dom toksöta och alldeles underbara!!


    (Och jag är elak och njuter lite extra av att våra små just nu sover som små grisar ;-)

    KRAM!!

    SvaraRadera