03 juli, 2013

Ett väggskåp och några tavlor

God morgon! Jag missade bussen imorse och fick lov att ta en senare buss till jobbet idag (närmare bestämt 1 h 20 min senare buss, haha, det är lite snålt med bussar på sommaren). Snart är jag framme och en intensiv dag väntar. 

Jag tänkte att jag skulle visa vårt nya väggskåp (som vi förvarar våra DVD/Blu-Ray i) med fotografierna som jag har framkallat. Tavlorna ska sättas upp på väggen och eventuellt ska jag byta ut bilden på Amanda och Olivia - men så här ser det ut nu! :)

4 kommentarer:

  1. Vad fint! Var har ni köpt skåpet? :)/malin

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blir! Jag är också nyfiken på var skåpet är ifrån?

    SvaraRadera
  3. Jag gillar att man ser benen från torkställningen spegla sig i den vänstra skåpdörren, hahaha… Skåpet är från IKEA!

    SvaraRadera
  4. Fint! Smart att möblera med väggskåp, underlättar ju städningen avsevärt och tar inte lika mycket plats som ett vanligt djupt skåp/byrå.

    SvaraRadera