05 juli, 2013

En glimt av vår tvättstuga

God morgon kära bloggläsare! Jag vet ju att ni är många som kikar in här så jag passar på att önska er alla en fantastisk fredag! Jag är redan på plats på jobbet och har en fullmatad dag framför mig med spännande arbetsuppgifter, så det är bara att ta ett djupt andetag och köra järnet! :) 

Medan jag jobbade över igår kväll färdigställde min kära make det sista i vår tvättstuga, så himla skönt att kunna bocka av det projektet som har varit pågående sedan vi flyttade in i huset. Tvättstugan var i princip helt tom på möbler när vi flyttade in och här får ni se en glimt av hur det ser ut nu! 


3 kommentarer:

  1. Bra jobbat Jonas, ser riktigt bra ut!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! :) får man fråga vart ni köpt tvättkorgarna?
    zandra www.justarrived.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! De kommer från IKEA. Siffrorna är beställda från Glada Grodan (tror jag att det hette). :)

      Radera