15 juni, 2013

Vår inredning

Jag har inte visat några bilder från vårt hem på länge och tänkte att jag skulle fota lite sådana bilder framöver. Det är roligt att spara för vår egen skull och jag får emellanåt frågor kring vår inredning så ni kanske också vill se? Jag har både köpt och fått en hel del nya och fina saker, framför allt på min 30-årsdag, så jag ska försöka hinna med det i helgen och under den kommande veckan.

Så här ser det ut i vårt vardagsrum just nu (när barnen har somnat eller leker i ett annat rum, haha, annars ligger kuddarna huller om buller bland massa leksaker, dockor och prinsessklänningar)

7 kommentarer:

  1. Hej! Skulle ha frågat om fitnessfighten som du körde med i april. Du skrev att du hade också hållit på med löpning. Så körde du intervaller då eller joggade du i saktare takt som fettförbränning?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag joggade som vanligt under 10-minuterspassen, ibland varvat med lite intervaller eller hopp. Sedan lade jag till extra löpning ungefär varannan dag (ca 5 km extra). Kör du Fitnessfighten nu?

      Radera
  2. Själv har jag en hund som river ner kuddarna från soffan, man piffar och puffar med dem och sedan ligger de där på golvet en kvart senare, haha! :)

    SvaraRadera
  3. Haha, vi har det inte lätt som vll ha ordning och reda med hundar och barn som busar runt :)

    SvaraRadera
  4. Okej! Sprang du dina extra löpningspasser också som intervaller eller sprang du i normalt takt? Ja, jag håller på med fitnessfighten nu och vill ju förstås ha maximala resultat :)

    SvaraRadera
  5. ert soffbord är så snyggt:) är ni nöjda med det? lite sugen på att köpa ett likadant:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är jättenöjda! Det är väldigt praktiskt med en kant som stoppar kaffe, saft och annat som kan spillas ut från att hamna på mattan! :)

      Radera