17 juni, 2013

Två fina ögon!

Hej! Jag tänkte bara kika in här lite snabbt nu när jag är på väg hem från jobbet (står i kö just nu), mest för att skriva att Olivia nu är sitt vanliga tvåögda jag igen. Hurra! Hennes myggbitna öga blev bra under helgen och förhoppningsvis är rodnaden helt borta när hon vaknar idag. Den här bilden tog jag på hennes igår kväll när hon och Amanda läste böcker i hennes rum och det ser ut som att hon har fått två myggbett bredvid varandra under hennes högra öga. :)

Lillfisen som blir 1 år och 4 månader om två dagar! Jag har inte månadsuppdaterat som jag hade tänkt så jag ska skriva lite extra om Olivias utveckling. Sedan ska ni få se bilder från hennes 1-årskalas som jag ännu inte visat!

3 kommentarer:

  1. Så bra att medicinen verkar ha hjälpt! Blir inte Olivia 1 år och 4 månader?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ursäkta sent svar, du har helt rätt. Jag råkade skriva fel, hon är 1 år och 4 månader nu :)

      Radera
  2. Skönt att det blivit bra igen. Ha en fin dag!

    SvaraRadera