28 juni, 2013

Tjejmilen!

Ikväll har jag och Anna bokat en himla trevlig helg i september - nämligen flyg tur och retur till Stockholm, anmälan till Tjejmilen, rolig shopping och massa egentid (som småbarnsförälder är det ju lyxigt att bara sitta ner och äta tillsammans med sin vän utan att bli avbruten)! Så himla roligt det ska bli och känner mig superpeppad på träningen i sommar!

Detta är två bilder från första gången jag sprang Tjejmilen (2010) och som ni ser på pulsklockan fick jag kämpa hårt för att klara milen på 50 minuter, haha, det var mycket vilja på slutet kan jag lova :)

2 kommentarer:

  1. gud va kul !!
    Jag springer ju inte riktigt lika fort som dig,
    men jag är lite sugen på att åka till huvudstaden i september och ge milen en ny chans :)
    Trevlig helg !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag att du ska göra! :)

      Radera