01 juni, 2013

Tjejkväll

Igår åkte jag ner till Sundsvall för att ha möhippa för min vän Anna som gifter sig nästa helg. Vi kidnappade henne från hennes jobb på eftermiddagen och efter att hon hade packat en väska åkte vi till Hotell Södra Berget. Där checkade vi in, hade det härligt på spa i flera timmar, åt en god middag och så övernattade vi i samma rum. Efter en lång hotellfrukost checkade vi ut med ett leende.

Det var verkligen mysigt att få mycket tid tillsammans med Anna (detta var inte den officiella möhippan utan en bonus för Anna eftersom vi tre missade den andra) och roligt att få göra någonting extra för henne. Förutom att prata, äta och ha det gott så fotograferade vi Anna i fin miljö och innan vi åkte hemåt fick hon måla en tavla med oljefärger. Lagom ansträngande för henne nu när hon har semester och ska gifta sig om en vecka. :)

De andra tjejerna åkte hem idag men jag stannade kvar för att hjälpa till att förbereda inför bröllopet. Anna hjälpte oss jättemycket när vi gifte oss 2007 så jag är glad över att jag får möjlighet att hjälpa henne också (både nu och dagen innan bröllopet), trots att jag har små barn och vi bor 30 mil från varandra. Nästan alla bilder finns på systemkameran, men här får ni se några från telefonen. :) Kram!

Några bilder från vår trevliga möhippa 

1 kommentar:

  1. Så roligt för Anna! Vad roligt att hon fick två möhippor!
    Eleonora

    SvaraRadera