03 juni, 2013

Tävling: Röjar Ralf!

I samarbete med Disney kommer här en tävling! Ni läsare kan vinna 3 DVD med den nya filmen Röjar Ralf, som har DVD-premiär den 5 juni. Det enda ni behöver göra är att lämna en kommentar till detta inlägg, med en kort motivering till varför ni ska vinna. Jag lottar ut filmerna efter den 8 juni som är sista tävlingsdagen. Lycka till!



RÖJAR-RALF handlar om Ralf, den onde i ett arkadspel, som längtar efter att vara lika omtyckt som sitt spels perfekta hjälte – Fixar-Felix. Problemet är att ingen tycker om en skurk. Men de älskar hjältar… så när ett nytt modernt spel dyker upp där tuffingen Sergeant Calhoun har huvudrollen ser Ralf sin biljett till hjältedom och lycka. Han smiter in i spelet med en enkel plan – att vinna en medalj – men snart har han förstört allt, och av misstag släppt lös en dödlig fiende som hotar alla spel i spelhallen. Ralfs enda hopp är Vanilja von Sockertopp, en ung bråkstake från ett bilracingspel, som kanske kan vara den som lär Ralf hur man blir en snäll kille. Men kommer han i tid att inse att han är tillräckligt bra för att bli hjälte – innan det är ”Game Over” för hela spelhallen?

20 kommentarer:

  1. Jag / Vi vill vara med !!

    Vi såg röjjar ralf på bio tidigare i våras - eller rättare sagt första halvan av den. Sen fick viggo myror i brallan och ville gå hem.
    Därför håller vi tummar och tår för en egen film så vi kan se den bit vis - i vårt tempo, för vi vill såklart veta hur det gick för Ralf :)

    frokenmela@mail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, haha, det förstår jag! :) Då önskar jag er lycka till i utlottningen så att ni får veta hur det går :)

      Radera
  2. Jag är gärna med och tävlar och skulle bli toppenglad om jag vann filmen till min dotter som jag just nu är hemma och vabbar med. Perfekt krya på sig vinst. :-)

    SvaraRadera
  3. Denna vill jag vinna, Ralf verkar vara en lustig filur. Och min son skulle nog gilla den skarpt.

    SvaraRadera
  4. Åhh, håller tummar och tår för att en av filmerna blir vår :)

    SvaraRadera
  5. Skulle passa ypperligt i DVD:n på vägen hem från Umeå och farföräldrarna i sommar! 7 timmars bilresa kräver sin underhållning för en 2-åring...

    SvaraRadera
  6. Vi ska oxå på bilsemester i sommar, till tjocka släkten 90 mil bort... Barnen skulle bli överlyckliga om de fick en ny film att titta på längs vägen! Håller tummarna för en av filmarna!

    SvaraRadera
  7. Är gärna med och tävlar!:) kram/Stina:)

    SvaraRadera
  8. Vill gärna vinna denna film till vår lille kille som när som helst blir storebror (bf 30 maj så övertid nu..)!

    SvaraRadera
  9. Viggo vill gärna vinna filmen. Det blir mycket bilåkning i sommar :)
    / Malin Viggos mamma.

    SvaraRadera
  10. Jag vill vinna denna då hela familjen älskar Disney o vi i soffan alla kan mysa. Sambons son skulle få den då han fyller år i juli
    Jenny

    SvaraRadera
  11. Finns det en (super)hjälte med så är det automatiskt den perfekta filmen för 5-åringen! :)

    SvaraRadera
  12. Vi ska också testa och se om vi har turen med oss. Vi har just fått ett barn till och det blir då flera amningsstunder, då brukar vi titta film så storasyster som är så duktig på att ta hand om sin lillasyster kan vara med och mysa också. Tror hon skulle bli förtjust i denna film. Ha en fin dag / Anni

    SvaraRadera
  13. Åh! Jag är ju en Disney-samlare! Jag vill oxå va med!!!
    /Pepsi

    SvaraRadera
  14. I vår familj Disney-filmerna favoriter är, liten som stor - alla håller dem kär. För att på kvällarna tillsammans mysa få - bästa sättet att en Disney-film sätta på. Barnen är 4 resp 6 år, tänk vilken lycka - om de denna hjältefilm hem till oss får!

    SvaraRadera
  15. Jag fyller 25 år i augusti och får ofta höra att jag fortfarande är ett barn då jag älskar Disney filmer. Själv så anser jag att man ska behålla barnet inom sig för annars blir livet alldeles för tråkigt. Har haft turen att träffa min pojkvän som också älskar Disney lika mycket som jag. Röjar Ralf var vår första film som vi såg tillsammans på bio och vi har ändå snart varit ihop i två år. Filmen betyder därför mycket för mig.

    SvaraRadera
  16. Jag älskade Disney filmer när jag var barn och jag älskar dom fortfarande lika mycket. Nu har jag nyligen själv blivit mamma och jag hoppas att min dotter kommer att älska dessa filmer lika mycket som jag. Jag hoppas verkligen att jag och min dotter kommer att kunna njuta av dessa filmer tillsammans när hon har blivit lite äldre!

    SvaraRadera
  17. Min tv-spelsälskande man skulle bli galet glad om han hittade den här filmen under huvudkudden vid läggdags!

    SvaraRadera
  18. Barnen skulle älska att få en myskväll och se Röjar Ralf efter en dag i solen med bad och lek.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hej! Vi har längtat länge efter att få se Röjar-Ralf!
    hannapost@live.se

    SvaraRadera