13 juni, 2013

Studenten!

God morgon! Igår jobbade jag halvdag och efter lunch möttes vi av alla glada studenter i stan, i spöregnet. Det var fint både på morgonen och på kvällen, men mitt på dagen blev det kallt och riktigt tråkigt väder. Efter att Johan och alla andra studenter hade åkt runt och sjungit på flaken bjöd min pappa och Kerstin på smörgåstårta och gofika, mums! Grattis till alla som nu har tagit studenten, det är en häftig känsla att man inte längre måste plugga. :)

Välkommen till vuxenvärlden kära lillebror! Du är så stilig!

Om en stund ska min pappa komma hit för att ta över ansvaret för våra små älsklingar. Jag ska åka till tandläkaren och jobbar sedan som vanligt och Jonas är på väg till Stockholm för ett jobbmöte. Vi är lyckliga som har familjen nära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar