24 juni, 2013

Ny vecka, nya möjligheter!

Efter en jättefin långhelg är det nu dags för ännu en arbetsvecka. Igår var vi riktigt effektiva här hemma med färdigställande av massa projekt medan barnen lekte tillsammans både ute och inne. Det är verkligen roligt att se att de har mer och mer utbyte av varandra.

Innan vi gick in och duschade så åt Amanda och Olivia "mellis" tillsammans ute vid sitt bord och det såg så mysigt ut när Amanda bad om att de skulle få en filt 

Nu ska jag strax kicka igång den här arbetsveckan och jag känner mig riktigt laddad! På lunchen blir det träning och premiär på mitt nya träningsprogram på IKSU+, jag ska dela med mig av programmet ikväll om det är någon som vill ha inspiration. En vinnare i Modig-tävlingen ska vi förstås också presentera! Kram på er och ha en fin måndag! 

4 kommentarer:

  1. Jag vill gärna se träningsprogrammet, behöver inspiration för att komma igång ordentligt!

    SvaraRadera
  2. Ja tack till träningsprogram :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att ni vill se mitt träningsprogram! Ska se om jag hinner fixa klart inlägget ikväll, annars kommer det imorgon :)

    SvaraRadera