09 juni, 2013

Min make och jag

Igår bar jag en klänning från Vila (som fladdrade till i vinden på detta kort) och Jonas hade kostym och fluga. Det var så roligt att möta upp min stilige make vid kyrkan, han bilade nämligen ner själv igår och så möttes vi just innan vigseln. I bakgrunden på detta kort kan ni skymta brudparet med sina föräldrar, som jag bodde tillsammans med dagarna innan bröllopet för att hjälpa till med alla förberedelser. Efter vårt bröllop, detta bröllop, två dop och flera stora födelsedagsfester kan jag nog titulera mig som legitimerad bröllops-/festfixare, haha. Det är himla roligt att ordna fester och Anna & Albins blev väldigt lyckad!

Jag älskar dig lika mycket idag som när vi gifte oss 2007! 

5 kommentarer:

  1. Ni är så fina Sofia♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Jag är jättenyfiken på klänningen, har du närbild? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, ska bara lägga över alla bilder från min systemkamera, kan visa imorgon!

      Radera
  3. Din är oxå väldigt fin, men menade brudens ;)

    SvaraRadera