20 juni, 2013

Ledighet med familjen!

Som jag har skrivit förut tycker jag att det är så himla roligt på mitt nya jobb, jag trivs verkligen jättebra! Det är och kommer att vara mycket att göra framöver, speciellt så här i semestertider då vi inte är lika många på plats som vanligt, men dagarna går snabbt och jag lär mig jättemycket samtidigt som jag får jobba med den juridik som jag under hela utbildningen tänkte på som mitt område, nämligen familjejuridik. Lycko mig, som dessutom har fantastiska kollegor!

Även fast jag trivs på jobbet är det förstås tiden hemma som är viktigast i livet och det är så roligt att komma hem till våra lyckopiller! Barnen blir alltid jätteglada när de ser att jag kommer hem och jag älskar dem bara mer och mer för varje dag!  Den 15 juli börjar min semester (3 veckor med familjen och sedan 1 veckas inskolning av Olivia) och det ska bli jättemysigt. Men först har vi ju en mysig långhelg tillsammans och vi ska fira midsommar med fina släkten i Storhamn och Klockträsk (först med Jonas sida och sedan med en del av min). Hur firar ni midsommar?

Olivia och Amanda, våra älskade tjejer! Här har de båda letat fram kläder i en låda med sådant som jag har lagt undan eftersom det är fel storlekar, haha

1 kommentar:

  1. Mysigt! Här har Johan semester nu 4 veckor, sen är han föräldraledig för Moa en vecka och sen är min FL slut sista juli. I aug ska jag jobba ett par nätter sen har jag semester ca 3 veckor innan jag börjar jobba helt 1 sept. Johan är FL aug/sept så vi kommer vara hemma en hel del tillsammans framöver - underbart!

    Midsommar firande vi hos svärföräldrarna i Åmål, en lugn och fin helg. Kram!

    SvaraRadera